you call me crazy..

hej, fyller 14 idag! Skolan idag va helt okej, fick paket av angelica och amanda, ansiktsmask, nagellack och ett halsband, tack till er båda, fick paket av Ida fick 100 kr.. tack! Sen fick jag ett annat paket i skolan som det inte stod vem de va ifrån men de va en sak. Iaf.. sen efter skolan va vi på shell sen kom ida i en bil och hon gick med oss hem va med henne lite, käkade osv, mamma kom fick godis och parfym ( redan fått lite av henne) sen ska jag få mer paket sen.. snart hoppas jag väl?Iaf, fikade nyss gottit, sen ska jag duscha oså med. HAHAHAHHA! skämmde ut mig innan vid gungan när jag sprang rätt in i en stolpe när Jacob kom!  hahah elller vad sgr du ida-plutt!´?

Aja palllar nt skriva mer. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0