Vakna sent är chill!!

Hej, snackade med Olof i typ en timme igår och skrev med Ogge, och med två engelska, jag skämde ut mig lite. Iaf jag somnade typ kl halv 1 då hade jag typ inget att göra så la mig i soffan hos mamma och somnade. Vaknade typ för 20 minuter sen läste tidningen, sen käkade jag lite sen satte jag mig här eftersom jag ska kolla på bigbrother avsnittet som jag missade igår, men just nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar då ;) DAvid och jag har inte skrivit på as länge, ajla...? svarade han igår? Kommentera ja eller nej!!

Jag älskar dig Ajla plutt!<3'

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: ajlabecirevic

Jaa han svara han skrev bara "Okej;)"

Älskar dej <3

2011-04-03 @ 10:55:00
URL: http://ajlabecirevic.webblog.se
Postat av: ajlabecirevic

Han skrev bara "Okej;)"

älskar dej med <3

2011-04-03 @ 10:56:06
URL: http://ajlabecirevic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0