turn around.

Hej! Stallet gick bra, åkte buss och busschauffören va cp.. assä han till Vrigstad, Felicia Thelander åkte samtidigt snackade med henne lite, sen han som körde till ga:hjälmseryd va ännu cpigare.. han missade stationen men vi slapp gå så långt! hästyade hästarna red såklart Calliam men när vi skulle gå in med hästarna så hade jag inget grimskaft så kom de en stor traktor och han höll på att springa iväg hahahaha! Sen red jag barbacka i paddocken och lite på gräsplanen det gick bra ida och jag red brevid varandra och lyssnade på musik. Jätte mysigt! Sen galopperade han jätte fint, gick lite sämre i höger men han sparkade bara backut en gång.. jag är jätte nöjd men min lilla plutt!













Det blir bra så.
Pusshej.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin häst du har är det din häst? är det en kille eller en tjej?

2011-05-01 @ 18:38:44
Postat av: Anonym

Hur gammal är din häst? och Hur mycket kostade han?

2011-05-01 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0