Mina älskade vnr!

Lejla Lindervic "Becirevic" min aldra bästavän som vet de mesta om mig som jag vill spendera mycket tid med i sommar! Jag hoppas vi kommer vara vänner livet ut, du kommer iaf alltid ha en plats i mitt hjärta!! Jag är väldigt glad att du finns, du finns när man behöver dig. Vi har samma humor.. och ja allt är underbar med dig! du är som en fyrklöver vacker och svår att hitta. Du och jag hand i hand livet ut.♥ Ajla Lindervic "Becirevic" min bästvän som alltid ställer upp, så vacker.. så fin. En sån vän som alla vill ha. Även killarna vill de! Du hjälper mig när jag behöver du muntrar upp mig du är en av dom som gör att jag står på fötterna än idag. Du och jag kan verkligen dampa och aah. Du är helt awsome! jag är glad att jag har en sån vän som du, utan dig hade jag inte klarat detta!! jag älskar dig, du och jag tills döden skiljer oss åt. ♥ Angelica Gustavsson en rolig nära vän som gillar att skratta men är rätt kaxig. En vän som vet allt i min bakgrund och grunderna till vrf jag är ledsen. Vi har tusen roliga minnen tillsammans och de går inte glömma dom! En otroligt fin människa som finns när de är som värst. Lite blyg bland killar, och du gillar visst AE! HAHHA. Snart har vi känt varandra i 4 år och det känns helt underbart. Jag älskar dig föralltid min lilla gris!!♥ Ida Trofast, en tuff rolig liiiten tjej med mycke humor, skrattar åt de mesta men kan också ha dåliga dagar, du är en toppen tjej som jag oftast har roligt med, våra minnen är oförglömliga! Vi har gjort väldigt mycket tillsammans och vi tröstar varandra när de behövs, vi bråkar ibland men vi har snart känt varandra i 2 år. Men det känns som en hel evighet, jag litar på dig, men vissa saker bör du inte veta som liten. jag tycker om dig jätte mycket bättre vän! ♥ Stina Gustavsson, väldens finaste vackraste människa! Du är verkligen super bra att ha jag är verkligen super glad att jag har dig som min vän! Jag finns för dig som du finns för mig! Du känns precis som min syster, jag kommer ihåg alla minnen med dig, dom är så underbara, bland de bästa i mitt liv. Du är också en av dom som muntrat upp mig när jag behöver! Du har hjälpt mig genom en svår period. Det ska du veta att jag är väldigt tacksam för. jag är stolt över dig syrran! ♥ Teodor Arenäs, min lilla lustikurre, en super grabb med temprament, verkar gå igenom väldigt mycket, det var väldigt länge sen vi träffades och jag saknar dig verkligen, lägret är oföglömligt som när jag skrev på din rygg och vi hade en plan om emanuel och när vi badade och du sprutade vatten, när vi satt och pussade på dig och jag ville att du skulle vara tyst! Det va helt amazing!! Du är verkligen en underbar människa för förtjänar allt bra på denna jorden!! ♥ Emma Johansson, en bra sann vän som är super och är rolig att vara med! kommer ihåg tiderna på Ljunga, men dom är som bortbåsta, vi båda har förändrats.. både bra och dåligt, men vi pratar ftr och är väl lite ibland, jag ville bara att du skulle veta att jag älskar dig!! ♥ Emma Johansson (vrigstad) enn jävligt fin tjej som jag tyvärr inte har varit med men jag hoppas vi ska träffas ngn dag snart! Du har fixat ngn av mina header.. och du är verkligen jätte snäll. Jag skulle väldigt gärna lära känna dig mer!♥ Line Filipsson, en toppen tjej som vet vad ordet vänskap betyder, du är rolig och söt och jag hoppas vi träffas snart känns som om det kommer klicka rätt bra mellan oss vännen! Tycker om dejj!♥ Emmie Sandahl, min bästavän, som verkligen bryr sig om mig, ringer när man behöver och stället upp. Jag kommer ihåg minnena med dig, dom är otoligt bra! Jag skulle vilja att vi skulle träffas oftare. Det tycket jag att vi får fixa, visst vi går i samma klass, men lite mer på fritiden. jag tycker verkligen om du bästavän, dör du dör jag med dig! ♥ Lovisa Moberg, en liten söt tjej som jag inte spenderar så mycke tid med, men vi har några minnen som på lucian i vintras.. vi har bråkat en gång men de har ju löst sig. Vi har rätt mycket gemensamt och det känns som om man säger något till dig så stannar de där. Du är en otroligtbra vän! Loveya!♥ Tini Huynh, en liten konstig krabat med 2 ben. Nej men du är en sann vän som jag klickade direkt för.. kan verkligen lita på dejj.  du är underbar tjejjen. Loveu!♥ Emelie Spets, älskling, du är en super fin tjej som gillar att skratta och alltid lyssnar, jag kom ihåg att jag va ledsen och du lyssnade på mig, den dagen kommer jag aldrig glömma, jag klarar mig inte utan dig du är som luft i mina lungor, klarar mig nt utan dig, älskar dig!!♥ Christian Gustafsson, min härliga lilla grabb, träffade dig på mejjan´, vi började snacka och de klickade mellan oss direkt, du bryr dig alltid, och vi kan verkligen prata med varandra, jag tycker verkligen om dig!♥ Dave Nilsson, en cool liten kille, som är större än mig, sjukt bra på gitarr och sjunger bra! Lärde känna dig genom msn 2007, sen började jag på Hofgård då fick vi kontakt igen, du är en sjukt bra kille, hoppas du vet de!♥ David Andersson, en trög kille jag lärde känna genom fb, fick ditt nr och allt, vi pratar som om vi alltid kännt varandra, du ser väldigt bra ut och jaa. Jag hoppas vi kan bli lite närmare vänner.♥ Elin Marias, du är en supertjej som jag känt väldigt länge, vi va bästavänner när jag bodde i rövik efter de tappade vi kontakten men sen fick vi upp kontakten på bdb igen, vi började rida i samma stall..och jag tycker verkligen att vi har hittat varandra igen!! I like you !♥ Ellen Olsson, en söt blyg tjej som jag tycker om men skulle vilja lära känna mer, vi har rätt kul när vi skriver men vi har aldrig träffats bara i skolan, men du verkar vara en kanon tjej iaf!♥ Amanda Gustavsson, haha mina bästis! Hahah du är sjukt rolig, men kan också bli arg, rider sjukt bra och har en sjukt fin häst! Vi har väl ett par minnen tsm, när vi ridit sovit i stallet, osv.. ♥ Jessica Hansson, min lilla ängel, träffade dig sommaren 2010 på lägret, först gillade jag inte dig alls, men sen i mitten av veckan kallade du mig ditt lilla barn osv, du va verkligen jätte mysig, du känns som den systern jag nt fick, jag älskar dig 100000 varv runt jorden och tbx igen!♥ Emelie Hallbäck, en superbra chey, även min "mamma" vi träffades också på lägret 2010, det va så jävla svårt att lämna dig, hoppas verkligen vi kan ses i sommar, igen.. va ju på viss men då va du nt där och då va du sjuk och när jag åkt, kom du och ringde mig och då kom du för min skull, men då hade vi åkt. Man jag älskar dig mimmii!♥ Linn Törnkvist, en kaxig bajsig människa som verkar lite bitchig, hha. Vi har bara träffats en gång vi käkade pizza va ut och gick lite och va hemma hos mig, ja jag tycker om dig som jag knr dig men skulle gärna lära känna dig lite mer, ditt liv verkar nt alltid så lätt, därför ska vi hjälpa varandra! jag gillar dig!♥ Amir Basem, en härlig kille, som jag hjälpt med mycke, som känns som en väldigt bra vän, även gillat dig merän som kompis och de vet du.. men aah, du ser väl bra ut.. och du är verkligen en bra vän, jag tycker om dig, vännen!♥ Judith Svensson, en super gullig tjej som verkigen ställer upp har allt påplats som verkar vilja allas bästa! Du är en underbar person som jag träffat några gånger tycker vi bör umgås mer. Du är en av de bästa så du vet de! jag älskar dig!♥ Daniel Andersson, en super kille som jag vill lära känna mer! :) Jakob Lundkvist, en super söt gullig kille, varit med några ggr och jätte trevlig och snäll.. super gullig även kallad Jacko som påminner om vår gamla hund haha! :)♥ har andra jätte bra vänner också som tex, Carlo Khosaba, Fredrika eriksson, Ninnie Nilsson, Emmy Rehn, Monika Mindic, Ghazi Al badri, Abdulhai Abdulhai Issam ja lite så, orkar nt skriva text om alla!! Men har ännu fler vänner! Men jag tycker om er alla!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

ina du är inte normal, fast de har du ju aldrig varit. HUR FAN ORKADE DU DEN DÄR JÄVLIGT LÅNGA TEXTEN? OMG!

haha du är cp. JAG GILLAR INTE HONOM JU :( du är så elak när du säger så, ska nog gå och gråta lite....JA JAG HAR DAMP OCH TRÅKIGT. AH DE HAR JAG. MM.

haha, skrattar alltid när vi är själva. jag älskar dig min fina vän, glöm det inte.

ps: du är en gris, inte jag.. :'(

2011-04-22 @ 22:05:19
URL: http://willewellpapp.blogg.se/
Postat av: lejlabecirevic

Gud älskling, du är så jävla underbar, Vår humor äger vi äger tsm, det går nt beskriva om hur mkt du betuder för mej med ord. Men man kan väll försöka:

Ina Lindervic"Lindström" Vi har kännt varann ityp 7-8 månader de bästa månaderna i mitt liv. Du är så jävla underbar,vi har nästan helt samma intressen bara att jag nt rider, ska ju göra det nån gång :D

Su är den sötaste och underbaraste som bara finns skulle nt kunna leva utan dej, hoppar du så hoppar jag.

Skulle gärna skriva en hel bok om hur mkt du betyder <3

Hoppas att du inser hur mkt du betyder för mej. Skulle skriva mer men min katt vill kela hela tiden så går nt så bra <3

Älskar dej <3

2011-04-23 @ 09:59:38
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/
Postat av: ajlabecirevic

Aww, vad gullig du är gumman. Och nej kilar vill inte ha mej ! xD <3

Har känt dej 7-8 månader ochdet känns bra har haft så mkt kul med dej gumman. Vi måste spendera mer tid på loven. <3

Älskar dej gumman ! <3333

2011-04-23 @ 12:11:35
URL: http://ajlabecirevic.webblogg.se/
Postat av: arenäs

du är underbar syrran! Ska bli fett nice att träffa dig igen! Puss / teo

2011-04-24 @ 16:32:10
Postat av: Emma ♥

Awwe Ina, gullig du är. Måste träffas snart.

Kommer ihåg första gången duvet på marknaden, jag bara:

- Va lång du é..!

hahaha puss du :* <3

2011-04-24 @ 16:46:25
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/
Postat av: Ida

Naww älskling, du är ju helt underbar!

Kommer ihåg alla minnen, dom är oförglömliga.

Ångrar inte en sekund med dig.



I love u babe <3

2011-04-25 @ 10:33:51
URL: http://shettisryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0