Kulturhuset ikv!!

hej, dagen har varit helt okej.. skolan gick väl bra, jag skrämde olof, precis när jag hoppat upp på skåpet och jag sgr, jag vill sitta här när dom kommer ut precis då öppnar olof dörren och bah" jäävr va rädd jag blev" och då kommer kamme där och kollar ut, han va mattant idag. snyggooo. eller, ne. När jag kom hem fixade jag lite sen gjorde jag mat och käkade, förde precis över lite bilder till datorn, så har bilder sen igår när vi red.. här kommer ett smak prov. <:

Barbacka riiider jag uutan skooor.Nananna~













Orkar nt mer.. (aa fick inte alls bra bilder. men skit samma.

Ska till kulturhuset med mina tjejer sen, kommer bilder på de me!!
Puss.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; De som var och provred i lördags :) Kommer också sakna han...

2011-04-05 @ 16:48:40
URL: http://agoldenfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0