inside of a rose.

Hej! Dagen idag och igår har varit bäääst!! Åkte till Johanna och då byggde vi upp bana och då va paddocken harvad! Och sen fixade vi hästarna borstade Calle as noga och använde ryktsten! Sen red vi hoppade typ lite sen hoppade jag banan en gång sen red vi ut lite och johanna och jag körde en lång galoppsträcka, han verkligen sprang! Sen tog vi in snöflingan och Calliam, vi släppte lös Snöflingan i paddocken och lät henne springa hon är typ 3.. iaf.. sen tog vi ut callliam och släppte ut snöflingan och då löshoppade vi calliam ca 110 cm! Sen käkade vi och spelade spel och massa!! Sen idag vaknade vi typ kl 10.. och då käkade vi oss och fixade oss sen gick vi ut till stallet hämtade hästarna, fixade dom och red ut en rätt lång runda, de va as kul med mycket galopp! Calle va verkligen jätte fin! Sen ville jag duscha callle och då duschade vi alla hästar! Sen tog jag in Calliam och då fick hästarna stå inne poch torka lite. och d¨å fixade jag han också sen red jag han i paddocken det gick jätte bra, han va tittig och stuttsig men hoppade lite hoppade typ 80 cm.. han hoppar lite konstig men träning som gäller, sen åkte vi hem till Idas farmor käkade och tog en massa kort.. kommer ett smakprov från dagen!!!

Calliam!



Klaga inte på sitsen han sl'ängde sig så jag tappade faktiskt balansen!



Ida har tagit denna!










palla.
Men pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0