i hope you understand.

Hej kvällen igår va såå jävla lyckad, ajla och lejla kom hit kl 5 typ jag fick pengar och godis av dom. Tack så jätte mycket! Sen satt vi och snackade och lyssnade på musik sen gick vi och köpte en sak sen fixade vi håret sen åt vi sen fixade vi oss och tog en jävla massa kort. Kommer ut ngn dag! Sen fixade lejla mitt hår så det blev lockigt där fram, medans vi kollade på talang, sen gick vi till mejjan va där till kvart över 12, snackade massa med Toffe, Robin Adén, Jacob, emmie och lite så. danna va där med... sen tog de en kvart för dom att göra min milchake så jag fick ta godis! Sen så gick vi hem och ksrek hela vägen hm va ute till typ kl 1... sen höll vi på att kissa ner oss när en bil kom och vi hoppade över busak och staket. Iaf sen satt vi vid facebook lite sen fixxade Lejla och jag massa frisyrer och ajla tog massa kort på oss, sen somnade vi kl 5.. eller ajla sov redan kl 3. Sen vaknade vi vid 10 idag, käkade, fixade oss och gick till melins och köpte fika, fikade och sen tog vi kort ute igen. Så vi lär ha tagit en jäääävla massa kort, och dom vill jag ha allihopa!! iaf snart ska jag till ga:hjälmseryd med ida och där sover jag inatt, ingen mer uppdatering här. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul vare , blev mellan 300-400 bildr :* <3

2011-04-10 @ 18:55:22
URL: http://lejlabecirevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0