i don't know where I'm going..

hej! bloggen dampade igår.. men jag red iaf calliam barbacka på en gräsplan skrittade mest men travade lite oså. Sen fick jag ett påskägg av johanna. tack vännen! Sen följde jag med ida hem och käkade chokladboll hjälpte henne och plugga och dansade dansmatta. Gud va dåligt jag har blivit. Iaf... sen fixade jag hemma lite och sen gick jag till shell och laddade på mobilen och duschade.. sen bigbrother såklart!

Idag gick skolan bra, hade matteprov på morronen, det gick bra, sen hade vi gympa jag bytte om och allt men sen skulle jag nt va med där. jag skulle t skolskötelskan så fick byta om igen pratade om hälsa oså med några i klassen, fick en tid efter påsklovet.. då jag ska väga mig, och mäta mig osv.. sen hade vi svenska kollade på askungen, sen lunch, sen engelska.. sen elevensval ajla och jag skulle egentligen till fysiken men sen gick vi till musiken efter ett pass gick vi in tilll Ghazi och Avdyl och Trung.. bara för dom villle att jag skulle med in.. sen hängde ajla på senare kom angelica och lejla in med. Sen satt Dave i musiksalen och då frågade jag om hans nummer, stolt. HHAHA. hejdå. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0