How you remind me?

hej i lördags va jag ju hos johanna tog ju bussen dit, rätt så nice.. vi red först Calliam och Siesta.. det gick bra, vi red i paddocken calliam fick springa av sig lite upp för backen! Sen tog vi in Snöflingan hon fick springa med sadel och träns i paddocken hon hoppade lite. så stolt över henne! Sen hoppade jag upp skrittade lite det gick jätte bra. ´Sen tog vi in Calle och Chaneira.. red barbacka blev mest skritt men lite trav och galopp oså sen sov jag typ liggande på Calle och smsade med Jakob.. Sen borstade vi två nya hästar som kommit dit.. dom va jävligt ovårdade.. klippte man och svans.. svansarna va fulla med bajs vi tvättade och borstade dom as länge! Sen gick vi in och käkade spelade spel och snackade en massa. Va vaknade till typ halv 4. För då hade Jakobs mobil dött. så vi sov med. Vaknade kl halv 10 och johanna halv 11.. snackade lite och fixade oss gick ner till stallet skulle hämta calle och Chaniera dom låg ner så stod och myste lite med dom.. Sen klippte vi calles och Chanieras svans också jag klippte calles man lite med. Vi red ut det gick väl rätt okej.. heheh.. Svampade av dom och sen gick jag in i hagen gosade lite med Calliam sen kom jonas och hämtade mig och Johanna och vi va hos mig va ute lite också.. sen åkte hon hem typ kvart i 7. Då fixade jag mig och gick till Hofgård och träffade Danne och Jakob, vi gick lite runt eksjöhovgårdssjön sen kom Ted och frågade om jag ville med tilll stan men jag fortsatte gå med Danne och jakob. Sen Kramade Jakob om mig för att jag frös.. gulligt! Va typ hemma kl 10 och käkade och kollade de sista på bigbrother. (: Somnade typ kl 11. Va as trött. Nu kommer snart Ajla och Lejla så färgar vi håret!! Sen senare stallet sen träffa Jacko ( Jakob) :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0