Hej!!!

Hej, jag vaknade typ kl halv 12 idag. Spelade på mobilen och käkade sen kollade jag tv sen duschade jag och fixade mig oså satte jag mig här!! Mamma kommer hem typ om 1 och en halv timme, och då ska vi käka sen ska jag hem! Får väl se vad jag hittar på då!!

Hahah, Lejla.. du vet igår när du skrev " han skrev bara okej;)" så trodde jag du menade att olof skrev de.. de va drf men sen när ajla sa att de va david som skrev de fattade jag,hahaa de blev lite fel.. för prc när du skrev de ringde olof xD

Iaf.. jag har precis ingenting att göra. imorn ska jag nog ut till ga:hjälmseryd. Rida min underbara Calle som jag ska börja tävla på när jag tränat upp han igen!!
Hejsvejjs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0