Hej!

Hej, dagen har varit helt okej, sovmorgon vaknade typ 8.. yeyey. Sen hade vi hemkunskap, och vet ni jag blev med lejla igen!!! Sen håltimma lejla och jag gick hem till mig och fixade håret och spelade lite gitarr osv..Sen till skolan käkade lite oså sen biologi och kemi, sen data lejla och jag jobbade tsm. Sen gick vi hem tsm i regnet, sen packade jag och allt, sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här, ajla och Lejla kommer kl 5, vi ska fota, fixa oss, gå till mejjan, käka, kolla film och blablabla, Angelica ska va här en timme med. Ajla och Lejla sover här inatt, ska va till mejjan från 9 till 12-halv 1! (:

Nu ska jag fixa lite tills tjejjerna kommer!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0