Grattis moorschan,

Hej! Dagen har varit helt okej typ, gick bara två lektioner, hade teori på HK:n med.. Sen hade vi håltimma sen slutade jag för jag skulle fira mamma duschade och fixade mig och saga klippte henne lite med. Sen åkte vi till mamma firade henne åt mat och lite sånt, va ute med Saga och Lovisa. Det va rätt niice, om 25 minuter börjar Talang.. Asaniiice. Robbin och Elena och charlotte firade mig idag fick 450 kr samanlagt, nt jätte mycket men ändå de har nt så mycke pengar så jag är tacksam, fick lite saker av mamma med, typ underkläder, en tröja, 2 böcker, örhängen och en liten gullig ask. Ska få pengar av henne med men fick nt de idag. Eller så ska hon och Sandra köpa en sak tillsammans eller om dom ska köpa de själva så skulle hon ge mig pengar eller va hon sa.. Iaf.. Angelica.. jag läste de i tidningen idag om adam och mohammed xDD
Hejsvejs.

Ojdå liten bild. Men han äe ego.


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha okej, bra ;)

2011-04-02 @ 11:39:53
URL: http://willewellpapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0