goodby my lover.

hej, hann inte blogga igår men vaknade kl 7. Vi åkte till jkpg typ kl halv 9 sen va vi på biltema, träffade joakim där. Sen åkte vii till ikea och skulle köpt en säng men madrassen jag skulle ha va slut så vi åker upp en annan helg ist. Men köpte iaf en grön lampa.. Haha. Sen gick vi och käkade sen in på A6 och köpte 2 skor och 3 tröjor. åkte hem fixade mig ajla och lejla komm vi va ute och gick va på konsum och köpte dricka och lite sen träffade vi angelica sen gick jag in till ida lite fort sen träfffade vi Joel va med han sen skulle alla hem jag gjorde mat och sen hämtade Angelica och dom mig ååkte hem till dom , vi snackade en jävla massa. Och sen lurade vi olof hhaha! Sen vill jag säga grattis till Ida! Hon är nt singel! Iaf vaknade av att angelica väcktr mig hahah.. Duschade och fixade mig lite kollade på tv sen gick vi till mig där jag fixade håret sen åkte vi upp till jkpg och in till hööks lite fort sen till Elmia träffade inte så många men massa snygga killar. Skulle träffat Andres men så blev de nt för han skulle hem ska till han ngn helg ist! Snart ska jag ut till ga:hjälmseryd och rida och borsta ticket lite får väl se om jag rider calle också ska iaf rrida calliam sen kanske hitta på ngt med snöflingan :) så får alla hästar komma in lite thihih. Sover noginatt. Så kommer nt uppdatera.. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: ajlabecirevic

Ina det heter "GOODBYE" annars ;p<3

2011-04-26 @ 18:02:29
URL: http://ajlabecirevic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0