don't hurt me.

Hej! Kvällen igår blev bäst kollade på en show med Tini och ida hoffbäck.. sen va vi med Emelie, Veronica, Lovisa och Judith oså. Det va skit najjs! Lovisa och jag snackade mycket på vägen hem!
Dagen i skolan idag har varit bra, kollade klart på askungen. Sen hade vi idrott och jag sträckte min mage, man bah: great! Iaf.. sen stannade lejla ajla och jag kvar i skolan för att jag tappat min nyckel! och va tvungen att ha min jacka.. och sen kom jag hem fixade lite och käkade sen bytte jag om gick till busstationen men Tini, åkte med fel buss men kom fram fortare. och slapp stanna i vrigstad. iaf.. sen red vi jag red calliam och hon red Siesta och Johanna red med, calliam va lite vild. Iaf.. sen tog vi in snöflingan lite oså.. och satte på henne sadel och träns för första gången och lät henne gå lös med de i paddocken ( utan tyglar!!) Det gick väl bra,, bara de att hon bet mig i benet det gjorde asont men jag skrattade såklart.  Sen käkade vi lite hos johanna sen kom Jonas och hämtade oss, kom nyss hem ska hoppa in i duschen men va ju tvungen att blogga innan hahaha! (aa
pusshej.

Snöflingan som låg ner i hagen en morgon :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0